Komunikacja z Pacjentem

Wszystkie działania związane z budowa Interaktywnej strony internetowe Państwa praktyki są ukierunkowane na budowanie obecności Państwa w mediach elektronicznych i zbudowanie efektywnego kanału komunikacji z pacjentami. Skontaktowanie się z Państwa praktyką musi być maksymalnie proste i szybkie.

Dlatego oferujemy Państwu szereg rozwiązań:

  • ekspozycja numeru telefonu w sposób pozwalający za jednym kliknięciem na stronie internetowej automatycznie połączyć się z Państwa praktyką
  • automatyczny i półautomatyczny e-mailing do pacjentów
  • szybkie prezentowanie aktualnych informacji (CMS)
  • newsletter
  • formularz kontaktowy
  • nawiązanie kontaktu z pacjentem, który odwiedza Państwa interaktywną stronę internetowa.

Wyznaczona osoba z personelu z Państwa praktyki może zadawać, odpowiadać na pytania pacjenta podczas odwiedzania strony internetowe praktyki, może to czynić przy użyciu komputera, smartphone, tabletu w godzinach pracy lub po godzinach zamknięcia praktyki. Pozwalając mieć interaktywny kontakt z pacjentem w taki sposób wydatnie zwiększa się konwersja wizyt na stronie na wizyty w praktyki. Zaletą tego rozwiązania (zwanego chatem lub komunikatorem internetowym) jest podnoszenie lojalności i zadowolenia pacjenta oraz jest elementem budowanie wizerunku praktyki.

close
Facebook IconDenCoDenCoDenCo