ePR

Jako, że działania ePublic Relations (ePR) są częścią działań skoncentrowanych na budowaniu wizerunku, opinii i efektywnej komunikacji w wielu rożnych tematycznych portalach, pomagamy w profesjonalnym budowaniu wizerunki praktyki i lekarza w mediach elektronicznych.

Biorąc pod uwagę, że ok. 80% pacjentów poza wizytą na stronie praktyki szuka także informacji w mediach internetowych (czyt. elektronicznych) na temat danej placówki czy lekarza, dbamy o to, aby jakość materiałów publikowanych w mediach elektronicznych była spójna z wizerunkiem praktyki czy lekarza. Działania takie to bardzo żmudna, długotrwała i pracochłonna aktywność, a zarazem opłacalna inwestycja wymagająca poświecenia czasu i dużego doświadczenia.

Odpowiednie materiały i opinie o praktyce pozwolą na dopełnienie wizerunku i zbudowanie zaufania do jakości świadczonych usług.

Pozytywne opinie o Państwa gabinecie pozwalają na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców, co przekłada się na zainteresowanie usługami gabinetu i zwiększenie liczby pacjentów. Opracowane są one przy pomocy naszych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w obszarze opiniotwórczym, PR strategii i obecności w mediach elektronicznych (gdzie informacja dostępna jest o wiele dłużej tzn. żyje o wiele dłużej niż w mediach tradycyjnych m.in. prasie). Regularne i spójne informacje w mediach utrwalają i budują wizerunek oraz wzmacniają siłę marki w świadomości pacjentów.

Pomagamy w promocji gabinetu w obszarze PR i kontaktu z pacjentami jak i w pozycjonowaniu gabinetu w mediach elektronicznych. Oferujemy wykreowanie wizerunku Państwa praktyki z pełnym pozycjonowaniem, spójnością informacji i przekazu.

Wszystkie propozycje naszych serwisów oparte są o profesjonalne podejście i standard na najwyższym, światowym poziomie. Zapewniamy szybki czas reakcji i wykonania wraz z bardzo atrakcyjnymi rozwiązaniami cenowymi i systemowymi.

Formularz kontaktowy