Kampanie marketingowe i promocyjne

Promocja praktyki może odbywać się w wielopłaszczyznowej formie. Bardzo ważnym czynnikiem powodzenia jest dobrze dobrany marketing mix oraz znajomość rynku na jakim Państwa praktyka działa – czyli do kogo kampania ma dotrzeć oraz jaki ma osiągnąć cel i skutek.

Nasza pomoc i działania mają zapewnić najbardziej efektywną formę i format sposobu realizacji celu krótko i długoterminowego, założonego i oczekiwanego przez Państwa, w uzgodnionych ramach budżetowych.

Posiadając wieloletnie doświadczenie w kreowaniu marki, sprzedaży usług i kampaniach marketingowych: taktycznych, promocyjnych, wizerunkowych ogólnopolskich i regionalnych staramy się zapewnić najefektywniejszy sposób dotarcia do Państwa pacjentów, tzw. grupy docelowej, w oparciu o najbardziej efektywne media i kanały komunikacji dla Państwa praktyki.

Jako, że koncentrujemy się tylko na rynku stomatologicznym, czyli też na promocji i sprzedaży usług stomatologicznych, doskonale znamy Państwa potencjalne wymagania, oczekiwania i możliwości. Dlatego nie należy nam od podstaw wyjaśniać całej specyfiki rynku stomatologicznych, usług tzn. skali Państwa działania, usług oferowanych, procesu i procedur leczenia etc, a możemy skoncentrować się na wspólnym wypracowaniu spójnej drogi do zamierzonego celu kampanii.

Będziemy na tej podstawie przygotowywali strategię, konstruowali i wykonywali kampanie w najbardziej efektywny kosztowo sposób, spójną z wizerunkiem praktyki oraz zasięgiem i miejscem działania.

Marketing gabinetu

Proponowane możliwe kampanie marketingowo-promocyjne:

  • zwiększające sprzedaż usług,
  • kreujące wizerunek,
  • zwiększające liczbę pacjentów,
  • budujące lojalność pacjentów praktyki,
  • wzmacnianie pozycji praktyki w grupie docelowej:
    • on-line w mediach elektronicznych tzw. internetowe działania marketingowe, wizerunkowe, promocyjne zawierające pozycjonowanie czy kampanie direct do pacjentów: celowe, promocyjne czy lojalnościowe.
    • kampanie w mediach tradycyjnych z uwzględnieniem wszystkich efektywnych i sprawdzonych środków komunikacji do promocji praktyki i usług w grupie docelowej pacjentów praktyki z uwzględnieniem kosztowej efektywności dotarcia,
    • kampanie 360⁰, wykorzystujące efektywnie komunikacje w mediach tradycyjnych i elektronicznych z uwzględnieniem krótko i długoterminowych celów, a także zwiększenie efektywności przez spójność przekazu i oddziaływania marki praktyki w promocji usług stomatologicznych,
    • efektywna komunikacja z pacjentami praktyki przy wykorzystaniu mix marketingowego, z uwzględnieniem wszystkich punktów kontaktowych praktyki z pacjentem incl. e-mailing, programy lojalnościowe, programy motywacyjne etc.

Formularz kontaktowy