Komunikacja z Pacjentem

Wszystkie działania związane z budową Interaktywnej strony internetowe Państwa praktyki są ukierunkowane na budowanie obecności Państwa w mediach elektronicznych i zbudowanie efektywnego kanału komunikacji z pacjentami. Skontaktowanie się z Państwa praktyką musi być maksymalnie proste i szybkie.

Dlatego oferujemy Państwu szereg rozwiązań:

  • ekspozycja numeru telefonu w sposób pozwalający za jednym kliknięciem na stronie internetowej automatycznie połączyć się z Państwa praktyką,
  • automatyczny i półautomatyczny e-mailing do pacjentów,
  • szybkie prezentowanie i aktualizowanie informacji (CMS),
  • newsletter,
  • formularz kontaktowy,
  • nawiązanie kontaktu z pacjentem, który odwiedza Państwa interaktywną stronę internetową: wyznaczona osoba z personelu Państwa praktyki może zadawać, odpowiadać na pytania pacjenta podczas odwiedzania strony internetowej praktyki, może to czynić przy użyciu komputera, smartphone, tabletu w godzinach pracy lub po godzinach zamknięcia praktyki.  Interaktywny kontakt z pacjentem w taki sposób wydatnie zwiększa konwersję wizyt na stronie na wizyty w praktyce. Zaletą tego rozwiązania (zwanego chatem lub komunikatorem internetowym) jest podnoszenie lojalności i zadowolenia pacjenta oraz jest elementem budowania wizerunku praktyki.

Formularz kontaktowy