Marketing Internetowy

Marketing internetowy (e-marketing) to budowa wizerunku czy promocja usług stomatologicznych, zarówno do obecnych jak i potencjalnych pacjentów.

Działania te są prowadzona online, pomagają kreować wizerunek oraz zbudować i wykreować kanał komunikacji i sposób dotarcia do pacjenta w Internecie.

Marketing internetowy może wspierać bieżące działania związane z dotarciem do pacjenta w mediach elektronicznych. Internetowe narzędzia marketingowe – takie jak poczta elektroniczna i e-mailing, reklama online, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe oraz dobrze zaprojektowana interaktywna strona internetowa i portale społecznościowe (Fanpage) – pozwalają na interaktywną komunikację z pacjentami i wymagają innych sposobów komunikacji i materiałów informacyjnych niż tradycyjne metody promocji.

Narzędzia marketingu internetowego pomagają gromadzić dane o klientach, a następnie wykorzystywać je do zindywidualizowanej komunikacji, przekazywania informacji usługach stomatologicznych i praktyce.

Marketing internetowy wykorzystuje elektroniczne narzędzia komunikacji z pacjentem:

  • stronę internetową
  • internetowe kampanie reklamowe
  • spersonalizowaną komunikację opartą o adresy e-mailowe
  • media społecznościowe
  • dziania ePR (m.in. artykuły sponsorowane)
  • pozycjonowanie
  • programy lojalnościowe
  • newslettery
  • blog

Marketing internetowy jest bardzo szerokim pojęciem. Posiada szeroki wachlarz rozwiązań, które są stosowane e mediach elektronicznych. Wykorzystywany jest w celu zaprezentowania świadczonych usług stomatologicznych i kreowania wizerunku praktyki. Marketing internetowy uzupełnia tradycyjne działania marketingowo-promocyjne i wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom pacjentów w dobie rozwoju elektronicznych mediów. Marketing internetowy pozwala na zindywidualizowane dotarcie do pacjenta, nowe sposoby komunikacji, a także kreowanie marki praktyki i staje się istotnym elementem istnienia praktyki na rynku. Świadomość marki i jej obecność w mediach elektronicznych wpływa stan świadomości i scenariusze zachowań i wyboru usług pacjentów.

Wszystkie działania marketingu internetowego są oparte o media elektroniczne, a obecność praktyki konieczna jest w internecie przy użyciu standardowych środków tj. domena, strona internetowa czy poczta elektroniczna.

Formularz kontaktowy