Media Społecznościowe
Nowoczesna i bardzo efektywna strona praktyki, w pełni aktualna i zachęcająca pacjentów do aktywności, dodatkowo uzupełniona i wspomagana FanPage’ami (Facebook, Twitter) z zapewnieniem ciągłej aktualizacji będzie wielka wartością praktyki i magnesem dla pacjentów.
Znajomość danego serwisu społecznościowego pozwala na wykorzystanie zwyczajów tam panujących do pozyskania grupy nowej grupy pacjentów i ocieplenie wizerunku i promocji w grupie pacjentów praktyki, co wydajnie przyczynia się do lojalności pacjentów. Zakładane specjalnie do tego celu konta posiadają szczególnie atrakcyjne cechy, zapewniające dużą ilość odwiedzin i zainteresowanie ich treścią, czyli pozwalają na przyciągniecie pacjentów „do odwiedzin” i utrzymania kontaktu pacjent – praktyka.
Umiejętna i sprawdzona promocja praktyki w mediach społecznościowych prowadzi do zwiększenia zainteresowania usługami praktyki, niejako przy korzystaniu z promocji, przez pozytywne doświadczenia obecnych pacjentów praktyki, odczuć użytkownika związanych właśnie z tym miejscem, które zazwyczaj są na tyle silne i pozytywne, że motywują do codziennych odwiedzin innych użytkowników portalu społecznościowego. Profil prowadzony na portalu powinien być prowadzony jako uzupełnienie, idealny balans pomiędzy wizerunkiem i marką praktyki jako miejscem profesjonalnych usług stomatologicznych, a tzw. ludzka twarzą praktyki. Pamiętając, że użytkownik jest elementem wizerunku praktyki w tych portalach, chętnie pokaże na nim, że korzysta z bardzo silnej i prestiżowej czy nowoczesnej marki i, w obecnej modzie na dbanie o siebie, jest to bardzo silne wsparcie wizerunku praktyki.
Efektywne wykorzystanie Social Media do promocji praktyki, poleganie na rekomendacjach pacjentów i osób znajomych to od lat najlepsze narzędzia pozyskiwania nowych pacjentów oraz budowania wizerunku profesjonalnych usług. Opinie kreowane przez pacjentów, znajomych, przyjaciół, współpracowników sprawiają że jest, obok dobrze wypozycjonowanej strony www, najskuteczniejszym narzędziem marketingowym w czasach zdominowanych przez media elektroniczne tzw. nowe media.
Stworzenie interesującego FanPage’a to niełatwa sztuka. Stałym wrzucaniem promocji i bezustannym zachęcaniem fanów do zakupu korzystania z usług możemy również zniechęcić pacjentów.
Nasza oferta obejmuje profesjonalne zarządzanie FanPagem praktyki w rożnych mediach społecznościowych, zgodnie z modelami zachowań wykorzystującymi szeroki wachlarz możliwości Internetu m.in. posty, linki, dowcipy, artykuły etc. pozwalającymi skutecznie osiągnąć zamierzone cele wzmocnienia marki praktyki i promocji usług Państwa.
Dbamy o:
- łatwe pozyskiwanie fanów
- możliwość trafiania bezpośrednio do fanów z grupy docelowej, do której kierujemy swoją ofertę usługową
- możliwość zbiorowej komunikacji z pacjentami praktyki czy potencjalnymi pacjentami przez umieszczenie i prezentowanie aktualności, nowości, informacji, promocji czy nowych inicjatyw praktyki
- interakcję z fanami/pacjentami wzmacniającą sympatie i emocjonalne więzi z praktyką i jej personelem, co przekłada się na pozytywne zainteresowanie z prezentowanymi usługami i nowości oraz przypomnienia o trwającym procesie i cyklach leczenia czy profilaktyki
Dbając o skuteczny wizerunek praktyki w sieci, musimy pamiętać o zdobywaniu tzw. lików, czyli fanów, co przekłada się na profesjonalny wizerunek praktyki – skoro liczba jest znacząca.
W zależności od kierunku w budowaniu wizerunku praktyki, utrzymania czy zwiększenia liczby pacjentów oraz charakteru świadczonych usług stomatologicznych proponujemy pakiety pozwalające na wykorzystanie FanPage Praktyki do realizacji Państwa celu:
Wszystkie pakiety oparte są o miesięczne uzgodnione plany działań oraz ustaloną strategię średniookresową dla realizacji założonego celu/ów.