Pozycjonowanie i optymalizacja stron

Internet to środowisko podobne do otoczenia rynkowego, gdzie nie tylko są prezentowane i promowane usługi stomatologicznej, a do świadomości pacjenta docierają informacje o rożnej tematyce. Wyróżnienie się i zapewnienie sobie dobrej pozycji w mediach elektronicznych podczas kierunkowego wyszukiwania to nie przypadek i dobra wola, ale wyścig w którym wygrywają Ci, którzy inwestują najwięcej lub posiadają największą wiedzę o sposobach wyróżnienia i pozycjonowania. Należy być szczerym i otwartym: w Internecie toczy się walka konkurencyjna w każdym obszarze działania, również obszarze promocji usług stomatologicznych. Praktyki stomatologiczne mają swoich pacjentów z w miarę ograniczonego obszaru geograficznego, co wymaga odpowiedniego pozycjonowania, aby osiągane wysokie pozycje w wyszukiwarkach było nie tyle efektowne, a efektywne; czy warto być na najwyższej pozycji w Szczecinie jeśli gabinet jest zlokalizowany w Lublinie? Należy jednak pamiętać, ze pozycjonowanie to nie sztuka dla uzyskiwania tylko wyniku, ale zaistnienie w odpowiednich frazach dla świadczonych usług i miejsca działania. Pozycjonowanie witryny praktyki to działanie kompleksowe i efektywne tylko jeśli najwyższe pozycje są osiągane wewnątrz rynku grupy docelowej.
Pozycjonowanie zaczyna się już na etapie powstawania materiałów informacyjnych o usługach stomatologicznych i odpowiedniej konstrukcji stron praktyki. Kompleksowe pozycjonowanie witryny to budowanie jej według najnowszych wytycznych SEO wraz z zestawem działań promocyjnych. Dlatego tez wysoka pozycja strony www w wyszukiwarkach to nie przypadek, a zajmowanie wysokich pozycji w kontekście związanym ze świadczeniem usług stomatologicznym przekłada się na osiągane przez firmę korzyści.

Propozycja pozycjonowania Państwa stron w Internecie to proces działań, które można podzielić na kilka faz:

  • faza I – analiza i audyt informacji i konstrukcji strony,
  • faza II – opracowanie działań sprowadzających na stronę tzw. ruchu kwalifikowanego oraz słowa kluczowe,
  • faza III – optymalizacja i katalogowanie stron pod katem wyszukiwarek,
  • faza IV – pozyskiwanie linków zwrotnych
  • faza V –  raportowanie

Utrzymywanie wysokiej pozycji strony i działania związane z SEO to ciągły proces pozycjonowania (tzw. off-page, czyli poza witryna działania) i optymalizacja (on-page) strony pod kontem modyfikacji treści oraz zmian w kodzie strony. Osiągniecie wysokiej pozycji strony w wyszukiwarkach to często proces długofalowy.
Proces pozycjonowanie przy użyciu SEO pozna przyśpieszyć przez działania marketingowe w wyszukiwarkach tzw. SEM. Działania SEM to połączenie działań SEO z kampaniami sponsorowanymi (min. AdWords) w celu osiągnięcia jak najwyższej pozycji w sposób naturalny jak i płatny. Obecnie kampanie płatne mogą być oparte na PPC (pay per click), czyli oparte na efektywnym płaceniu za klikniecie na link. PPC używamy szczególnie w kampaniach taktycznych przy szybkim budowaniu pozycji.
Zapraszamy Państwa do sprawdzenia nas i skorzystania z naszych usług pozycjonowania. Tak jak liczące się w tym obszarze firmy cały czas prowadzimy analizę środowiska wyszukiwarek i posiadamy również swoje własne doświadczenia, które pozwalają na szereg unikalnych działań.

close
Facebook IconDenCoDenCoDenCo