Projekt strony praktyki

Jako, że ofertę interaktywnej strony internetowej, kierujemy do gabinetów, praktyk i klinik, które:

  • nie posiadają strony internetowej,
  • posiadają stronę internetową, która stanowi tylko wizytówkę praktyki i trudno przez takie rozwiązanie osiągnąć wymierne korzyści w praktyce.
  • posiadają starą stronę internetową, a oczekują nowej, intuicyjnej w nawigacji i nowoczesnej graficznie lub dla tych, co potrzebują pełny tzw. redesign.
  • rozważają audyt posiadanej strony wraz z oceną przydatności do pozycjonowania i spójności z wizerunkiem i promocją usług praktyki

to poszczególne fazy projektowania różnią się od siebie, ponieważ punkt startowy jest inny. Natomiast zasady, które powinny być spełnione, aby interaktywna strona spełniała swoją funkcje i zadania są podobne.

W fazie projektowej ustalamy z Państwem indywidualny projekt graficzny (możemy wybierać z ok. 7000 podstawowych możliwości i dodawać indywidualne kolorystyki i rozwiązania) związany z logotypem i charakterem prowadzonego profilu działalności stomatologicznej (rodzinna, implantologiczna, protetyczna, ogólna etc.).

Staramy się połączyć Państwa doświadczenia i wizje rozwoju praktyki z naszym doświadczeniem komunikacyjnym i zasadą funkcjonalności interfejsu strony tzw. User experience i wymogami jakie stawia środowisko internetowe, aby strona mogła być dobrze pozycjonowana, łatwo aktualizowana, czytelna i wspierająca Państwa brand.

Projektując interaktywną stronę internetową możemy korzystać z gotowych Państwa materiałów informacyjnych lub na ich podstawie zredagować materiały informacyjne (jest to dodatkowa usługa poza wykonaniem strony internetowej) – copywriting wg. zasad czytelnej komunikacji z pacjentem i najwyższych standardów środowiska internetowego. Takie wykonanie pozwala osiągnąć cel, jakim jest zwiększenie atrakcyjności Państwa praktyki dla pacjentów obecnych i potencjalnych.

Ustalamy również przewidywany czas całego procesu powstania interaktywnej strony internetowej wraz z liczbą podstron, funkcjonalności, zdjęć, filmów, i dodatkowych działań do wykonania.
Przygotowujemy bilans otwarcia, który dla istniejących już stron trwa ok. 2 tygodni, a jest to analiza:
– merytoryczna,
– funkcjonalna
– statystyczna
obecnej strony jak i określenie Państwa oczekiwań co do finalnego efektu.

Analiza jest oparta na faktach i wnioskach płynących i ilości odsłon, słów kluczowych zainteresowania poszczególnymi usługami etc.

Na bazie technicznej specyfikacji ustalamy z Państwem całościowy czas wykonania stron i sposób dogodnej komunikacji interaktywnej w oparciu o wszystkie możliwe metody komunikacji i pory dnia.

Formularz kontaktowy