Administacja Teleinformatyczna
System i oprogramowanie musi być aktualne, by korzystanie z niego było bezpieczne. Nawet niewielkie usterki muszą być analizowane, monitorowanie i usuwane jeszcze zanim przerodzą się w poważne awarie paraliżujące działanie komputera czy sieci.
Bardzo ważnym elementem kontaktu z pacjentami jest skrzynka pocztowa (e-mailowa). Wymaga ona nadzoru i reagowania na sytuacje takie jak przepełnienie czy otrzymywanie wiadomości-śmieci (SPAM).
Proponujemy pełny zdalny nadzór nad Państwa siecią komputerową i komputerami wraz z konfigurowaniem nowego sprzętu, optymalizowaniem działania i usuwaniem bieżących problemów, czyli pełne administrowanie i zarządzanie siecią praktyki przez 24 godziny.
Nadzorowanie i optymalizowanie sieci obywa się na bieżąco (online, updaty oprogramowania odbywają się po za godzinami pracy praktyki).
Do Państwa dyspozycji przez 24h na dobę jest konsultant, któremu można telefonicznie lub mailowo zgłaszać nieprawidłowości oraz otrzymać zdalną pomoc (konsultant zdalnie loguje się na Państwa komputerze przez internet i wprowadza niezbędne zmiany do przywrócenia funkcjonowania gabinetu).
Usługa administracji teleinformatycznej obejmuje:
- pomoc diagnostyczną
- doradztwo w zakresie wyboru sprzętu, oprogramowania oraz usług internetowych
- diagnozę i usuwanie bieżących problemów z oprogramowaniem
- diagnozę i usuwanie bieżących problemów z systemem
- upgrade oprogramowania
- update oprogramowania
- instalację i konfigurację nowego oprogramowania
- kopie bezpieczeństwa (backup)
- pocztę email – konfigurację i opiekę
- podłączanie i synchronizację nowego sprzętu