Kampanie marketingowe i promocyjne
Promocja praktyki może odbywać się w wielopłaszczyznowej formie. Bardzo ważnym czynnikiem powodzenia jest dobrze dobrany marketing mix oraz znajomość rynku na jakim Państwa praktyka działa – czyli do kogo kampania ma dotrzeć oraz jaki ma osiągnąć cel i skutek.
Nasza pomoc i działania mają zapewnić najbardziej efektywną formę i format sposobu realizacji celu krótko i długoterminowego, założonego i oczekiwanego przez Państwa, w uzgodnionych ramach budżetowych.
Posiadając wieloletnie doświadczenie w kreowaniu marki, sprzedaży usług i kampaniach marketingowych: taktycznych, promocyjnych, wizerunkowych ogólnopolskich i regionalnych staramy się zapewnić najefektywniejszy sposób dotarcia do Państwa pacjentów, tzw. grupy docelowej, w oparciu o najbardziej efektywne media i kanały komunikacji dla Państwa praktyki.
Jako, że koncentrujemy się tylko na rynku stomatologicznym, czyli też na promocji i sprzedaży usług stomatologicznych, doskonale znamy Państwa potencjalne wymagania, oczekiwania i możliwości. Dlatego nie należy nam od podstaw wyjaśniać całej specyfiki rynku stomatologicznych, usług tzn. skali Państwa działania, usług oferowanych, procesu i procedur leczenia etc, a możemy skoncentrować się na wspólnym wypracowaniu spójnej drogi do zamierzonego celu kampanii.
Będziemy na tej podstawie przygotowywali strategię, konstruowali i wykonywali kampanie w najbardziej efektywny kosztowo sposób, spójną z wizerunkiem praktyki oraz zasięgiem i miejscem działania.
Marketing gabinetu
Proponowane możliwe kampanie marketingowo-promocyjne:
- zwiększające sprzedaż usług,
- kreujące wizerunek,
- zwiększające liczbę pacjentów,
- budujące lojalność pacjentów praktyki,
- wzmacnianie pozycji praktyki w grupie docelowej:
- on-line w mediach elektronicznych tzw. internetowe działania marketingowe, wizerunkowe, promocyjne zawierające pozycjonowanie czy kampanie direct do pacjentów: celowe, promocyjne czy lojalnościowe.
- kampanie w mediach tradycyjnych z uwzględnieniem wszystkich efektywnych i sprawdzonych środków komunikacji do promocji praktyki i usług w grupie docelowej pacjentów praktyki z uwzględnieniem kosztowej efektywności dotarcia,
- kampanie 360⁰, wykorzystujące efektywnie komunikacje w mediach tradycyjnych i elektronicznych z uwzględnieniem krótko i długoterminowych celów, a także zwiększenie efektywności przez spójność przekazu i oddziaływania marki praktyki w promocji usług stomatologicznych,
- efektywna komunikacja z pacjentami praktyki przy wykorzystaniu mix marketingowego, z uwzględnieniem wszystkich punktów kontaktowych praktyki z pacjentem incl. e-mailing, programy lojalnościowe, programy motywacyjne etc.