Twój Gabinet
Budowanie wizerunku, brandu (marki) gabinetu/praktyki/kliniki (G/P/K) to proces złożony i długotrwały, jednocześnie nieunikniony, ponieważ zaczyna się on od momentu pierwszego kontaktu z pacjentami.
Celem kształtowania wizerunku jest budowanie pozytywnego wyróżnienie się gabinetu/praktyki/kliniki, zbudowanie rozpoznawalności na rynku usług stomatologicznych oraz znajomości Państwa oferty wśród pacjentów i potencjalnych pacjentów oraz kształtowanie pozytywnych emocji i wspieranie procesu oferowania usług stomatologicznych.
Wszystkie działania, które prowadza Państwo pod logiem G/P/K (gabinetu/praktyki/kliniki) to działania, które kreują wizerunek i brand. W obszarze oferowania usług w tym usług stomatologicznych, to brand i wizerunek G/P/K pozwala na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej pacjentów, a to ma przełożenie na ich ilość oraz usługi stomatologiczne, po jakie się aktywnie zgłaszają, a co za tym idzie na wielkość przychodu i dochodowości G/P/K.
Jeśli trafili Państwo na nasza stronę to nie należy więcej wyjaśniać po co budować wizerunek czy brand G/P/K bo doskonale Państwo to rozumieją i maja za sobą inwestycje w wygląd zewnętrzny i wewnętrzny Państwa G/P/K niejednokrotnie korzystając z pomocy architektów i specjalistów designu etc.
Wszystko, co oferujemy na naszych stronach to elementy architektoniczne wizerunku czy brandu G/P/K, które mogą być wybrane i zaimplementowane, wszystkie lub poszczególne. Wybrane elementy naszej propozycji mogą zostać dodane do działań i kroków, które Państwo już podjęli, albo które trzeba uzupełnić o dodatkowe wsparcie.
Zdajemy sobie sprawę, że Państwo doskonale wiedzą, że media elektroniczne (Internet) to środowisko bardzo istotne dla budowania wizerunku i brandu G/P/K, dlatego tez wszystkie elementy naszej oferty mogą być indywidualnie spersonalizowane i zaimplementowane. Jako wieloletni eksperci, a zarazem architekci wizerunku i brandu w mediach elektronicznych i tradycyjnych, wiemy jak ważne jest zachowanie pełnej dyskrecje i tajemnice działań jakie podejmujemy wspólnie z naszymi partnerami czy w przyszłości z Państwem. Niejednokrotnie dla budowania poprawnego wizerunku G/P/K i wybrania z wielu możliwości chcemy zapoznać się Państwa kierunkiem działania, grupą docelową oferowania usług G/P/K i wypracowujemy wspólną strategię brandu (marki), co pozwala efektywne i chronologiczne procesowe działanie.
Elementy naszej propozycji, które mogą być przez Państwa wspólnie z nami wykorzystane do budowy wizerunku, brandu (marki) Państwa gabinetu/praktyki/kliniki: