Strategia promocji gabinetu
Promocja G/P/K (gabinetu/praktyki/kliniki) to jedna z podstawowych form aktywności w celu utrzymania i zdobycia nowych pacjentów.
Działania promocyjne to matryca zależności konkretnych aktywności w określonym czasie, gdzie ostateczny sukces uzależniony jest od wielu dobrze przeprowadzonych działań, jak i efektywnie, a nie efektownie poniesionych wydatków.
Opracowanie strategii promocji pozwala na zaplanowanie działań, ustalenie odpowiedniej chronologii zdarzeń, budżetu, a przede wszystkich konkretnych oczekiwań od każdego z działań oraz wszystkich razem, aby można osiągnąć cele promocyjne sprzedażowe oraz kreujące i wzmacniające konkretne wymiary brandu (marki).
Zasady dobrej strategii to zaplanowanie promocji z wyprzedzeniem, ustalenie celu, grupy docelowej, ustalenie przekazu i strony kreatywnej wraz z tzw. main message and support message oraz media mixu.
Starając się zapewnić jak najbardziej spójne działanie Państwa kampanii promocyjnych, a zarazem pomoc w efektywnych działaniach, możemy opracować strategię promocji lub zachęcamy do korzystania z przygotowanych przez nas elementów wspierających implementacje Państwa strategii promocji, co pozwala zaoszczędzić czas i ograniczyć nietrafione wydatki czy działania.
Elementy naszej propozycji, które mogą być przez Państwa, wspólnie z nami, wykorzystane do promocji brandu (marki) Państwa gabinetu/praktyki/kliniki czy promocji usług stomatologicznych:
- interaktywna strona internetowa
- kampanie marketingowe i promocyjne
- loga i copywriting
- materiały promocyjne i graficzne
- e-public relation
- pozycjonowanie i optymalizacja stron
- Fanpage w mediach społecznościowych