Strona Internetowa
Pozwoli ona Państwu również posiadać informacje o liczbie zainteresowanych kontaktem z praktyką pacjentów, a także na interaktywny dialog z pacjentami oraz przesyłanie im konkretnych, spersonalizowanych informacji niezbędnych do zwiększenia grupy obsługiwanych pacjentów.
Graficzne i techniczne rozwiązania, będą podporządkowane budowaniu i wspieraniu wizerunku oraz roli jaką powinna pełnić interaktywna strona internetowa we wspieraniu istnienia i rozwoju gabinetu/praktyki/kliniki, a także pozwoli na dobre jej pozycjonowanie i harmonijne współistnienie z portalami społecznościowymi.
Pytania:
- Czy zadowoleni są Państwo z posiadanej strony?
- Czy pozyskują Państwo wiele kontaktów i pacjentów przez obecność w Internecie?
- Strona praktyki spełnia pokładane w niej oczekiwania i dociera do grupy docelowej pacjentów?
- Czy informacje prezentowane na stronie i mediach społecznościowych są aktualne?
- Czy zaprojektowana została przez osoby znające specyfikę rynku stomatologicznego i zasad obecności w mediach elektronicznych – Internecie?
Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedz brzmi „TAK” gratulujemy i trzymamy kciuki za sukces i powodzenie, jeśli jednak pojawiły się inne odpowiedzi zachęcamy do zapoznania się z propozycjami naszej firmy.
Ponad 78% pacjentów ma kontakt z gabinetem/praktyką/kliniką przy udziale odwiedzania strony internetowej praktyki. Promując swoją praktykę, konieczne jest posiadanie interaktywnej strony internetowej i zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia, zaufanie i poczucia profesjonalizmu.
Interaktywna strona internetowa pozwala na zbudowanie kontaktu z pacjentem, zaprezentowanie świadczonych usług przez praktykę, zaoszczędzenie czasu wraz z przyciągnięciem najbardziej wartościowych pacjentów oraz zbudowanie komunikacji pomiędzy pacjentami, a gabinetem. Pierwsze wrażenie pozwala na zwiększenie grupy pacjentów obsługiwanych przez Państwa praktykę oraz pozwoli na zbudowanie grupy lojalnych pacjentów i stworzenie kanału komunikacji z pacjentami.
Praktyka stomatologiczna potrzebuje spersonalizowanych, specjalnych i specyficznych rozwiązań dla świadczonych usług w komunikacji z pacjentami: edukująco-informującej o usługach i procedurach formuły, a zarazem zrozumiałego opisu i intuicyjnego interfejsu obsługi przez pacjenta.