Audyt strony internetowej
Strony internetowe mogą skutecznie reprezentować praktykę w utrzymywaniu właściwego procesu komunikacji z pacjentami, wspierać budowanie wizerunku i wspomóc proces promocji w mediach elektronicznych – Internecie.
Niestety często istniejące strony internetowe działają wręcz hamująco i to w wielu wymiarach: graficznym, informacyjnych czy rozwiązań technicznych, co prowadzi do braku założonych efektów i spójności przekazu promocyjno – reklamowego. Jako, że o gustach się nie dyskutuje nie będziemy wpływać na ocenę kolorystyki czy historycznych przyzwyczajeń, możemy tylko wyrazić swoja opinię, jednak w obszarze: technicznym, komunikacyjnym czy informacyjnym będziemy przeprowadzać audyt w oparciu o analizy:
- merytoryczne w oparciu o frazy, słowa kluczowe,
- statystyki odsłon konkretnych stron czy podstron,
- prezentowania w wyszukiwarkach,
- szybkości otwierania stron w rożnych środowiskach,
- szybkość nawigacji i czytelności informacji.
Po wykonaniu analiz zaproponowane będą rozwiązania, które powinny znacznie zwiększyć skuteczność strony jako narzędzia marketingowego-komunikacyjnego i promująco-wizerunkowego.
Otrzymają Państwo pełną listę zaleceń co do optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych oraz listę wskazań co należy usprawnić, które elementy należy szybko wyeliminować, aby strona była łatwa do pozycjonowania oraz przejrzysta i użyteczna, a także wyposażona w elementy ułatwiające korzystanie z niej przez pacjentów.