Komunikacja z Pacjentem
Wszystkie działania związane z budową Interaktywnej strony internetowe Państwa praktyki są ukierunkowane na budowanie obecności Państwa w mediach elektronicznych i zbudowanie efektywnego kanału komunikacji z pacjentami. Skontaktowanie się z Państwa praktyką musi być maksymalnie proste i szybkie.
Dlatego oferujemy Państwu szereg rozwiązań:
- ekspozycja numeru telefonu w sposób pozwalający za jednym kliknięciem na stronie internetowej automatycznie połączyć się z Państwa praktyką,
- automatyczny i półautomatyczny e-mailing do pacjentów,
- szybkie prezentowanie i aktualizowanie informacji (CMS),
- newsletter,
- formularz kontaktowy,
- nawiązanie kontaktu z pacjentem, który odwiedza Państwa interaktywną stronę internetową: wyznaczona osoba z personelu Państwa praktyki może zadawać, odpowiadać na pytania pacjenta podczas odwiedzania strony internetowej praktyki, może to czynić przy użyciu komputera, smartphone, tabletu w godzinach pracy lub po godzinach zamknięcia praktyki. Interaktywny kontakt z pacjentem w taki sposób wydatnie zwiększa konwersję wizyt na stronie na wizyty w praktyce. Zaletą tego rozwiązania (zwanego chatem lub komunikatorem internetowym) jest podnoszenie lojalności i zadowolenia pacjenta oraz jest elementem budowania wizerunku praktyki.